Alla inlägg den 7 september 2009

Av B - 7 september 2009 18:58

Måste ju förresten ge det mycket prisvärda hotellet i Göteborg lite reklam. Otroligt trevlig och hjälpsam personal, fina rum och god frukost(!) samt en kvällsbuffé som ingår i rumspriset. http://www.hotelodin.se/

Kvalificerar jag för en gratis övernattning nu tro :-D?

Av B - 7 september 2009 18:45

Ja om jag alltid fick hotellfrukost; ägg, bacon, yogurt, juice, salami, grönsaker, frukt, omelett, korv, gröt och en kaffemaskin! Varje gång jag bor hotell tänker jag likadant, tänk om jag var rik och hade det så här jämt! Att kunna ha anställda som dukar upp en härlig frukostbuffé, eller ha råd att dra till en restaurang som serverar frukost varje morgon. Ja det skulle nog vara enda sättet att få mig att stoppa i mig livsmedel regelbundet varje morgon. Vad jag vill komma till är alltså att familjen har bott på ett ganska fint  hotell i helgen, hade tom bokat en svit, och det är inte utan att det lämnat lite eftersmak. Jag är just nu helt överygad om att jag föddes i fel samhällsklass, skulle ha passat bra som överklassbrutta med massor av miljoner på kontot. Folk som passar upp mig och serverar mat var dag.


Eller när jag tänker efter så räcker det med frukosten, jag hade lätt kunnat vara rik mellan kl 07-09 varje dag, sedan kan jag gå tillbaka till mitt annars ganska alldagliga men lyckliga liv. När jag får äta hotellfrukost med min familj, ja då är jag i sjunde himlen!

Ovido - Quiz & Flashcards