Alla inlägg den 19 juli 2009

Av B - 19 juli 2009 13:02

Jaha, så var semestern slut för denna gången. Känns riktigt bra faktiskt måste jag säga. Jag gillar ju mitt jobb och mina arbetskamrater är de bästa man kan ha. Går på 21.30 ikväll och sen blir det ytterligare fem nätter denna veckan.


Tänk att man ser fram emot så till semestern och sedan bara är glad att den är över. Varje år innan semestern lyckas jag på nåt sätt lyckas glömma att maken fortfarnde måste jobba och att barnens dagis och fritids är avbokade. Så gissa vem som i nästan fem veckor har stått med matlagning, dammsugning, gräsklippning och tvätten... samtididigt som man ska medla mellan barnen som ständigt är osams. Så egentligen börjar ju min semester nu. Fast vi hade det ganska bra på vår campingsemester även om det var lite jagande efter lillmonstret.

Ovido - Quiz & Flashcards