Alla inlägg den 29 juli 2009

Av B - 29 juli 2009 19:06

Dag två på vårt altanbygge, det går ju framåt! Skulle tro att alla plintarna är på plats nu och en hel del trä har det kommit på idag. Man börjar ana att det är en altan som växer fram. Vi har fått tag på en väldigt trevlig snickare, sonen är överförtjust för han får hjälpa till så länge han inte är i vägen eller nära någon såg.


Maken har ritat klart staketet i dag och jag blev så förvånad, inte visste jag att han hade en sån konstnärlig ådra i sig. Visserligen har jag dikterat ganska bra hur staketet ska se ut men maken har lagt till små detaljer som liksom satte pricken över i:et. Om ett par dagar kan jag förhoppningsvis visa resultatet här på bloggen.


Nu ska jag servera grillad korv med bröd till de hungriga altanbyggarna, det förjänar de nu efter en hård arbetsdag!

Ovido - Quiz & Flashcards