Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av B - 4 augusti 2009 22:18

Den skulle blivit på 66m2 men jag tror nog att jag får plats på 55 kvadrat med:). En eller två dagar till så ska den vara klar, synd bara att vi inte har råd just nu med den snygga möbeln (se tidigare inlägg). Vi får hålla till godo med den blå plastgruppen ett tag till. Jag har i alla fall lyckats vinna en gasolgrill, den kommer passa bra i mitt paradis.


Var i stan idag och letade efter ett solsegel för att få lite skugga på uteplatsen, det hade jag ingen större tur med. Tänkte att det skulle räcka med nåt billigt från typ Harald Nyborg men allt var slutsålt. Det som finns är svindyra segel från specialtillverkare på en 10-15 000:-. Det är lite över vår budget just nu. Som sagt, vi får skaffa oss varsin keps istället.


Barnen har redan invigt altanen och springer som tokar fram och tillbaka och jagar varandra, de får passa på nu innan jag intar den med en solstol, min laptop och en kopp kaffe (eller kanske en stor kall om det är fredag).

Ovido - Quiz & Flashcards