Alla inlägg den 2 juni 2009

Av B - 2 juni 2009 12:25

Trodde jag skulle få värmeslag i går, ingen bra idé att klippa gräset i 28 gradig värme med en ¤=&%# gräsklippare från helvetet. Funderar allvarligt på att asfaltera hela skiten. Gräsklipparen är inte ens självgående så man måste putta fanskapet. Men just nu ser vår ekonomiska situation ut som så här; antingen blir det en ny gräsklippare eller semester... Får väl sätta maken på att klippa gräset även om jag brukar se det som min veckoliga motion på sommaren:-). För semester vill jag inte vara utan. Nu är det gjort för denna gången ialla fall och rakugrejorna passade fint i de nyrensade landen.


Idag ska jag ha en riktig latdag, har en grym huvudvärk så dagen ska spenderas i soffan med Ipren och lite slösurfande. Dottern på 2½ är överlycklig hon kan bara inte förstå att mamma låter henne se på tv hela förmiddagen. Förhoppningsvis mår jag bättre i eftermiddag för jag borde åka och handla lite bröd och sånt. Maken jobbar på en lekanläggning till barnen för tillfället (bild kommer kanske i eftermiddag) så han kommer ju aldrig in före kl 22. Så just nu är det jag som står för all markservice här hemma:-).

Ovido - Quiz & Flashcards