Alla inlägg den 11 juni 2009

Av B - 11 juni 2009 00:49

I vanliga fall spelar jag bara poker för att koppla av, brukar orka i en timma kanske men sen brukar jag tröttna och gå all in med skitkort för att få sluta spela. Men i kväll for speldjävulen i mig och jag lyckades vinna pengar på en freeroll. Kom iofs bara på 75:e plats och vann 0,10 euro men satan i gatan vilken rush jag fick! Nu börjar förstå var spelmissbruk kommer i från. Har också insett att jag faktiskt inte är helt urkass och feg, jag KAN faktiskt bluffa utan att bli utskrattad på internet. Jag hör nämligen till den här typen som tycker det mesta är pinsamt, det hjälper inte om inte en kotte vet vem jag är. Jag blir skitnervös när jag spelar poker och är livrädd att någon ska slänga åt mig en elak kommentar i chattfältet som; "f-ing newbie" eller "stupid idot". Undrar varför det är så? De har  ju ingen aning om ifall jag är Berit från Töreboda eller Rod Stewart...

Ovido - Quiz & Flashcards