Alla inlägg den 16 juni 2009

Av B - 16 juni 2009 19:04

Idag börjar semestern! Jobbade min sista natt i natt och jag har redan hunnit förbereda för fem lata veckor. Har trimmat kanterna på gräsmattan och rensat ur ett par land. Imorgon ska huset grundstädas och bilen tvättas. Sedan kan jag med gott samvete ligga i hängmattan några veckor.


Det enda vi har planerat just nu är att bygga den efterlängtade altanen. Snickaren var här i förrgår och han trodde han kunde komma i början av juni. Det blir nog lite dyrare än vi tänkte men det skiter jag i, det ska bli så underbart med en altan att sitta på. Och dessutom fick vi ju något för prisökningen, snickaren hade väldigt fina idéer om hur vi kunde göra för att få den snyggare och mer funktionell.


Kanske tar vi husvagnen till kusten några dagar, men vi får se. Det finns mycket att göra med huset nu och för en gångs skull känner jag faktiskt inte för att åka iväg heller.

Ovido - Quiz & Flashcards